Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in D:\Inetpub\webs\finlandesenet\public\forum\Sources\Load.php(225) : runtime-created function on line 3
Mennä suomeen
Forum di finlandese.net
Ottobre 25, 2025, 15:59:24 *
Benvenuto! Accedi o registrati.
Hai dimenticato l'e-mail di attivazione?

Accesso con nome utente, password e durata della sessione
Notizia: Attenzione! Gli utenti registrati devono provvedere ad attivare il loro account per poter partecipare attivamente al forum. In mancanza di attivazione l'amministratore si riserva il diritto di cancellare l'utente registrato ma con account non attivato.

Forum   Aiuto Ricerca Agenda Accedi Registrati  
Pagine: [1]   Vai giù
  Stampa  
Autore Discussione: Mennä suomeen  (Letto 3094 volte)
HansiKursch
Juniori
**

« inserita:: Ottobre 15, 2006, 11:29:49 »

Moro kaikille! Ihmetelen , paljonko maksaa mennä suomeen? Luulin mennä seura syksyssa ja olemaan 1/2 viikoon  Helsingissa. Onko äkkilädhon syksyssa? Onko kallis elämä ?
Valitettavasti en tiiä jos seura vuonna voin tulla ja varmasti  2008 pitää tehdä kokeita mennaan armejaan :-(
Kiitos
« Ultima modifica: Ottobre 15, 2006, 12:53:42 da HansiKursch » Registrato

"Ad Maiora"
Stefa
Juniori
**

« Risposta #1 inserita:: Ottobre 15, 2006, 19:17:06 »

Moro! Smiley
 Vaikka olenkin etsinyt pitkään netistä, nykyään harvoin löytyy halpoja suoralentoja Italiasta Suomeen. Blue1:llä nyt syyskuussa vois olla n.165e Roomasta, Fiumicinosta. Jos kestäisit yli päivän pitkää matkaa sitten voisi lentää Tuhkolmaan ja sitten siitä laivalla Helsinkiin ... Mutta jos ajattelet tulla ens vuonna muista sitten varata kuukausia ennen lähtöä, vain tällä lailla voi löytyä halvempia lentoja ... Tänä kesänä oli myöskin Sterling joka lensi Bolognasta Helsinkiin, mutta tuo yhteys ei ole enää olemassa. Toivottavasti tulee uudelleen ens kesälle!!

Tahdotko siis armejaan ammattilaiseksi? No, lykkyä tykö!! Sisua ja kyllä pääset  Wink
Täysjäsen

GEheime STAats polizei

« Risposta #2 inserita:: Ottobre 16, 2006, 17:45:16 »

moi tänä kesänä olen ollut Suomessa (Tampereella) ja minusta matka ei ole ollut tosi kallista,olen lentänyt Roomasta ciampinosta lontooseen stansteidiin ja sieltä Tampereelle Rayaner:lla olen jäänyt siihen melkein kuukauden ja olen maksanut 325 €oa hotellille.Oli siellä opiskelemassa suomea.
DRACUL VA DOMNI DIN NOU IN TRANSILVANIA
Stefa
Juniori
**

« Risposta #3 inserita:: Ottobre 18, 2006, 00:12:01 »

Joo totta!! Voihan olla halpaa, mutta pitää odottaa tarjouksia tai sitten mennä silloin kun ei moni lähde tai varata kuukausia ennen ... On vähän raskasta hommaa etsiä halpoja lentoja, mutta kyllä niitä lyötyy  Wink Ja sitten pitää olla valmiína sopeutumaan kaikkiin kokemuksiin!! Sekin "kuuluu hintaan"  Grin
  Stampa  

Vai a: