Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in D:\Inetpub\webs\finlandesenet\public\forum\Sources\Load.php(225) : runtime-created function on line 3
Esittäytyä (Presentazioni,livello basico!)
Forum di finlandese.net
Ottobre 26, 2025, 04:59:41 *
Benvenuto! Accedi o registrati.
Hai dimenticato l'e-mail di attivazione?

Accesso con nome utente, password e durata della sessione
Notizia: Attenzione! Gli utenti registrati devono provvedere ad attivare il loro account per poter partecipare attivamente al forum. In mancanza di attivazione l'amministratore si riserva il diritto di cancellare l'utente registrato ma con account non attivato.

Forum   Aiuto Ricerca Agenda Accedi Registrati  
Pagine: 1 2 [3] 4   Vai gių
  Stampa  
Autore Discussione: Esittäytyä (Presentazioni,livello basico!)  (Letto 36212 volte)
Robyf
Seniori

« Risposta #30 inserita:: Dicembre 17, 2007, 17:21:25 »

Kirjoita vain suomeksi tässä keskustelussa Wink

Ja missbodom, ehkä sun täytyy poistaa tämän "per**le":n...
Tulokas
*

moikka :)

« Risposta #31 inserita:: Dicembre 18, 2007, 04:11:29 »

juu,sopii...
Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2008! Smiley
dinky
Tulokas
*

« Risposta #32 inserita:: Dicembre 21, 2007, 18:18:01 »

Hei kaikille!

Minun nimeni on Petteri. Olen 26 vuotias opiskelija Helsingistä. Olen suomalainen. Olen käynyt Italiassa noin kymmenen kertaa ja italian kieltä olen opiskellut noin kaksi vuotta. Olen opiskellut pääasiassa itsenäisesti kotona italian kielen oppikirjoja sekä italialaisia lehtiä lukemalla. Alunperin kiinnostuin italian kielen opiskelusta, koska tyttöystäväni on italialialainen. Hän on auttanut minua suuresti italian opiskelussa. Tällä hetkellä asumme Helsingissä, mutta tulevaisuudessa haluaisin kokeilla myös Italiassa asumista.
Tulokas
*

moikka :)

« Risposta #33 inserita:: Dicembre 24, 2007, 16:33:21 »

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2008 kaikille! Smiley
Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2008! Smiley
beth87
Täysjäsen

Suomi on kaunis maa

« Risposta #34 inserita:: Febbraio 21, 2008, 20:07:10 »

moi
olen Annalisa, italialainen tyttō
olen 20 vuotta ja asun Lodissa
Menen Pavian yliopistossa.
Minulla on 2 kissaa ja yksi veli.
Anna!
Kokkolan
7 days to the wolves
Seniori

« Risposta #35 inserita:: Febbraio 22, 2008, 09:53:31 »

Minun nimenikiin on Christian! Hauska tavata.
Haluaisin asua Suomessa
krive
Juniori
**

« Risposta #36 inserita:: Agosto 10, 2008, 01:28:18 »

Moikka kaikille!
Mä oon Kristiina (tai Kriveksi mua kutsutaan), 19-vuotias lukiolainen. Asun Suomessa pienellä paikkakunnalla Etelä-Pohjanmaalla. Olin 2006-2007 Italiassa vaihto-oppilaana kymmenen kuukautta Ferrarassa, Emilia-Romagnassa. Opin kielen aika hyvin, mutta nyt vuoden jälkeen se alkaa pikku hiljaa unohtua Sad Joku päivä aion vielä palata sinne! Kauhea ikävä... Oli tosi hauska löytää tämä foorumi, vaikka kestikin aika kauan ennen kuin kirjoitin tänne mitään!
On lottovoitto syntyä Suomeen, mutta lottovoitoillakin on huonot puolensa.

MAIAL!
CORPSETUMOR
Täysjäsen

GEheime STAats polizei

« Risposta #37 inserita:: Agosto 12, 2008, 12:16:50 »

Tervetuloa tänne,jos haluat voidaan vaihtaa minä muutan Suomeen ja Sinä Italiaan,koska minunkin on joka päivä ikävä Suomea
DRACUL VA DOMNI DIN NOU IN TRANSILVANIA
etta
Juniori
**

« Risposta #38 inserita:: Agosto 18, 2008, 11:06:16 »

Heippa kaikille!

Tervetuloa forumiin Krivelle! Muistatko minut?!? Mä oon Nicoletta.

Olin viime vuonna vaihto-oppilaana Kurikkassa (Etelä-Pohjanmaalla) valitettavasti vain puoli vuotta.

Tulin takaisin Suomen kesäkuulla lomalla.
On ollut mahtavaa ja mulla on vielä ikävä Suomea.
Juniori
**

« Risposta #39 inserita:: Agosto 18, 2008, 19:28:52 »

Tottakai muistan sut! Voi ku hassua törmätä näin sattumalta samalla foorumilla ! quali saranno le probabilitā.... Smiley
Uudet AFS-oppilaat saapuu tänä perjantaina Ü
On lottovoitto syntyä Suomeen, mutta lottovoitoillakin on huonot puolensa.

MAIAL!
cescodv
Tulokas
*

Docente di Islandese.netŠ

« Risposta #40 inserita:: Ottobre 04, 2008, 11:34:57 »

Nimeni on Francesco Della Valle, olen syntynyt vuonna 1975 Treviso (jossa asun) ja on pätevä kieltenopettaja, kääntäjä ja kouluttaja linguistico.Le kielellä jossa työntekijät yleensä ovat: Englanti, portugali, italia Ulkomaalainen, islanniksi.
Olen antanut kursseja italian kieltä ja kulttuuria ulkomaalaisille useissa ulkomaisissa oppilaitoksissa, ja opettaja viitataan joissakin kouluissa ja yhdistykset Englanti ja Portugali (Italiassa) ja italia (Portugali). Olen myös saavuttanut menestystä, jonka avulla tietysti Portugalin kuin vieraan kielen Portugalissa.
Lopuksi, koska 2001 Islandese.netŠ hallita täysin, ensimmäinen ja ainoa sivusto islannin kieli kokonaan italiaksi.
Francesco Della Valle
Professori kielet ja kielitiede
unkkatkumiankka
Täysjäsen

« Risposta #41 inserita:: Dicembre 17, 2008, 02:03:02 »

Hei kaikille!

Tāāllā taas yksi suomalainen lisāā. Smiley  Asun Italiassa, jossa tyōskentelen kāāntājānā ja englanninopettajana. Tyttōystāvāni on italialainen, mutta opin italian kielen jo ennen kuin tapasin hānet.
Jos teillā on kysymyksiā suomen kielestā tai kulttuurista, laittakaa minulle vaikkapa yksityisviestiā! Vastailen mielellāni.
Vieni a scoprire la natura finlandese!

http://www.ketunmieli.fi/italian/home.html
CORPSETUMOR
Täysjäsen

GEheime STAats polizei

« Risposta #42 inserita:: Dicembre 29, 2008, 13:37:16 »

tervetuloa tänne,on aina kunnia saada uusia jäseniä.Kuule olen todella kiinnostunut puhumaan jonkun suomen äidinkielisen kanssa,jos tekeekö mielesi puhua minun kanssa voimme vaihtaa msninosoitteita,niin että toivon jonkun suomalaisen avulla parantaa kielen taitoani.
DRACUL VA DOMNI DIN NOU IN TRANSILVANIA
unkkatkumiankka
Täysjäsen

« Risposta #43 inserita:: Dicembre 30, 2008, 20:55:39 »

^Hei! Toki kiinnostaisi. Smiley  Minulla ei valitettavasti ole Messengeriä käytössäni, mutta minulle voi lähettää yksityisviestiä vaikkapa.
Vieni a scoprire la natura finlandese!

http://www.ketunmieli.fi/italian/home.html
Boboli
Tulokas
*

« Risposta #44 inserita:: Maggio 09, 2010, 18:17:12 »

Asuu Helsingissä -> menossa Firenzeen.
Kirjauduin toiveissa oppia italiaa. Joskus käyty puolen v. pituinen kurssi, mutta ei sen enempää jaksanut. Kaiken lukemani (likimain) ymmärrän foorumilla esp. kielen taidoilla, mutta tekstin luominen tuottaaa tuskaa.

Joka tapauksessa palsta ei taida kuitenkaan olla juurikaan minua varten, koska tää näyttää olevan lähinnä Italiasta Suomeen tuleville, ja mä kun reissaan Italiaan!
  Stampa  

Vai a: