Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in D:\Inetpub\webs\finlandesenet\public\forum\Sources\Load.php(225) : runtime-created function on line 3
Esittäytyä (Presentazioni,livello basico!)
Forum di finlandese.net
Ottobre 26, 2025, 05:00:16 *
Benvenuto! Accedi o registrati.
Hai dimenticato l'e-mail di attivazione?

Accesso con nome utente, password e durata della sessione
Notizia: Attenzione! Gli utenti registrati devono provvedere ad attivare il loro account per poter partecipare attivamente al forum. In mancanza di attivazione l'amministratore si riserva il diritto di cancellare l'utente registrato ma con account non attivato.

Forum   Aiuto Ricerca Agenda Accedi Registrati  
Pagine: [1] 2 3 4   Vai giù
  Stampa  
Autore Discussione: Esittäytyä (Presentazioni,livello basico!)  (Letto 36213 volte)
Suvi
Juniori
**

« inserita:: Settembre 15, 2005, 20:16:46 »

Moro kaikille!
Olen Enza, italialainen, Cataniasta ja 27 vuotta vanha. Olen tumma, hoikka ja pieni. Minä pidän kielistä ja opiskelen suomea koska minun poikaystäväni on suomalainen. Samasta syystä heinäkuustä asti olen tullut Suomeen. Se ei ollut hauskaa kun minä ja minun poikaystäväni näimme webcam:n kanssa tai neljä kertaa vuodessa Italiassa tai Suomessa. Olen Suomessa joten haluan ymmärrä jos se on hyvää paikka minulle.
Sori virheista ja kiitos kaikille... Smiley
suomenpoika
Seniori

Suomi kuussa

« Risposta #1 inserita:: Settembre 16, 2005, 23:02:37 »

Ja lyh, kelpuutan kutsu...

Minun nimeni on Jacopo ja olen 17-v. Olen montesilvanolainen, mutta haluaisin asua Suomessa (nyt minun pitäisi olla Lahdessa...  Cry  Cry  Cry), koska rakastan Suomea. Miksikö rakastan Suomea? Hyvä kysymys...
Minut hurmaavat järvit, jääkiekko, sauna, porot, revontulet... Suomi, lyhyesti!  Wink
Lisäksi, minun mielestäni suomen kieli on uskomatonta, todella kaunista.
Se on valloittanut minut.

Moi moi

« Ultima modifica: Settembre 16, 2005, 23:15:40 da Jacopo » Registrato

Olen palatut! Grin
Robyf
Seniori

« Risposta #2 inserita:: Settembre 17, 2005, 16:37:21 »

Olen Roberto ja olen Italialainen, 29-v. Asun Paullossa, joka on pieni kaupunki viisitoista kilometriä Milanosta. Olen työssä Kedriosissa, ATK-yrityksessä, Milanossa projektipäällikkönä. Pidän musiikin kuuntelusta, kalastuksesta ja lukemisesta. Rakastan Suomea ja suomen kieltä, todellakin koetan oppia sitä (ystäväni avulla), mutta erehdyn usein.
Täysjäsen

« Risposta #3 inserita:: Settembre 18, 2005, 10:37:46 »

Minun nimi on Renato, olen italialainen Trevisosta.  Minä olen 38 vuotta vanha, olen kauppateknikko ja myyn kemialliset tuoteet, siis ajan koko päivä Trivenetoon.
Minä rakastan Suomea, suomen kieltä, luontoa, kasveja, lukemaa, matkustamaa.
Minä tiedän, että erehdyn paljon, mutta ajattelen, joka kirjoittaa on tärkeää.
Hyvä idea, Kulta !   

Moi kaikille
Täysjäsen

GEheime STAats polizei

« Risposta #4 inserita:: Settembre 19, 2005, 23:35:32 »

heipä hei,minun nimeni on raffaele olen italialainen minä olen avellinolainen mutta rakastan suomea hauska tavata en puhu suomea ja en osaa sanoa muuta
DRACUL VA DOMNI DIN NOU IN TRANSILVANIA
Vincent
Juniori
**

« Risposta #5 inserita:: Ottobre 07, 2005, 19:55:39 »

Hyvää iltää.

Minä olen Vincenzo. Asun potenzassa, kaupunki etelä-italiassa mutta tulen barilessa, italiassa albanialainen pitäjä.
Minä opiskelen lukiossa mutta suomea talossa (oma koti kullan kallis!!)
Lisäksi puhun englantia ja kyllin hollantia.

Nakemiin sivustossa!!!! Smiley
Täysjäsen

« Risposta #6 inserita:: Novembre 05, 2005, 22:18:51 »

Hei vaan kaikille!

Nimeni on Marisa ja olen suomalais-espanjalainen, sillä isäni on Madridista. Tällä hetkellä asun Helsingissä, jossa opiskelen yliopistossa italialaista ja espanjalaista filologiaa. Asun yhdessä ystävieni Ariadnen ja Outin kanssa, myös he opiskelevat yliopistossa. Minulla on yksi sisko, joka asuu Lontoossa yhdessä roomalaisen avomiehensä kanssa.
Harrastuksiini kuuluvat lukeminen, musiikin kuuntelu, saunominen, elokuvat yms. Myös eläimet ovet lähellä sydäntäni. Vanhempieni luona meillä on koira nimeltä Bruno ja kaksi kania. Tulevaisuudessa haluaisin karkeakarvaisen kääpiömäyräkoiran, sekä oppia ratsastamaan.
Rakastan Italiaa ja kaikkea siihen liittyvää! Italiankieli on mielestäni maailman kaunein. Olen käynyt kolme kertaa Italiassa, kaksi kertaa Napolissa poikaystäväni luona ja kerran opintomatkalla, jolloin näin Milanon, Toscanan, Rooman, Veronan...Voiko olla kauniimpaa paikkaa kuin Italia?! Pidän myös italialaisesta ruuasta ja kulttuurista. Täytyy myöntää, että pidän myös jalkapallosta (tai pelaajista ihan miten vaan  Wink ) Kun olen saanut opintoni päätökseen, aion muuttaa Italiaan ja perustaa vihdoin perhe yhdessä Enzon kanssa.
No, ehkä tämä riittää esittelyksi minusta. Moi moi kaikille ja foorumissa nähdään!  Grin 
"Ho bisogno di dirti che si sta male,
è una vita da schifo se non ci sei
e mi trovo col mio disordine nel cuore senza te,
scatoloni pieni di ricordi che non vanno via."
astrea
Tulokas
*

Paolo minä rakastan sinua

« Risposta #7 inserita:: Novembre 06, 2005, 21:03:49 »

hei hei!
minun nimeni on margherita. minä olen italialainen ja olen kotoisin italiasta. minä asun bolognasta. minä olen 18 vuotta vanha. minä puhun italiaa, ranskaa, espanja ja englantia, ja minä opiskelen suomea. minä harrastan hiihtoa ja lukemista. minä en ole työssä sillä olen opiskelija.
moi moi

uff, che fatica!! Grin però dà molta soddisfazione!!
Tulokas
*

« Risposta #8 inserita:: Luglio 24, 2006, 14:31:24 »

Olen Paha Susi ja asun eteläisessä Suomessa.

Kielitaitooni ei kuulu ainakaan toistaiseksi Italia. Ehkäpä jatkossa.

Harrastan vaeltamista ja lukemista sekä tietysti suopotkupalloa (swamp soccer - mutta mitä italiaksi?) Voin järjestää halukkaille pelejä, jos löytyy vähintään 7 -8 kiinnostunutta.

Lähden elokuussa hiukan tutustumaan Italiaan. Vain turistina - turistirysään.

Kirjoitellaan.
Täysjäsen

io i

« Risposta #9 inserita:: Agosto 03, 2006, 21:14:47 »

Moi kaikille, mä olen erica, italialianen courmayeristä valle d' aostasta. Pienena tyttönä olin kiinostanut suomea koska siellä asuu joulupukki, kuten kaikki tietävät! melkein kaksi vuotta sitten mä valitsin lähteä suomeen inteculturalla (afs:llä), en oikesti tiennyt minne mennä mutta sitten mä muistin että mä olin aina sanonut "äiti, kun olen iso tyttö mä lähten tekemaan töitä suomeen joulupukin kotiin" ja sitä se oli! 28 elokuuta 2005 mä olin romassa valmiis lähtemään suomeen yhdelle vuodelle. Kun olin siellä alussa en tiennyt mitään suomesta, en osanut puhua, mä vain tiesin pari sanaa mutta oppia suomea ei ollut vaikea. kyllä nyt mä osan puhua aika hyvin mutta ei täydellisesti koska en ole koska seuranut mitään kurssia!!!!!
18 kesäkuutä mä paloin italiaan... mä olen alkanut heti kesätöitä koska jos en tee mitään mun muistoni tappa mua!! siksi en ole paljon netissä ja en ole puhunut paljon suomalaisen perhen ja kaikken ystävien kanssa.. se tekee mua liian suurulliseksi. mutta nyt se on aika opiskella italiaiselle koululle kovasti koska mä halusin oikeasti palaa suomeen yliopistolle... katsotään !!!

moikka kaikille!
Täysjäsen

GEheime STAats polizei

« Risposta #10 inserita:: Ottobre 10, 2006, 20:07:47 »

moi kaikille,tänä kesänä olen ollut Suomessa Tmpereelaa jossa olen opiskelenut vähän suomea Tampereen kesäyliopistolla,ja minusta suomen kieli on vaikea mutta kaunis olen tutustunut paljon mielenkiintoisia ihmisia.Nyu olen surullinen koska en halua asua enää paikassa jossa asun,haluaisin olla siellä ja työskennellä siellä. Muistan vielä kun toisien opiskeljoiden kanssa menimme metsään katsomassa luontoa,siellä kaikki on ihana minusta ,ihmiset,ilmasto.Minä pidän kavelemisesta,ja katsomisesta luontoa Suomi minun on ikävä sinua.
finnica
Tulokas
*

« Risposta #11 inserita:: Ottobre 10, 2006, 22:02:48 »

Hei kaikille, esittàydyn siis suomeksikin!

Minà olen suomalainen, mutta asun Italiassa. Muutin tànne Sisiliaan vuonna 1999, rakkauden tàhden, tietenkin.  Smiley

Tòissà kàyn osa-aikaisesti sihteerinà, tyò on mukava -ja on paljon vapaata aikaa!

Ihailen suunnattomasti teità kaikkia jotka ospiskelette -ja ennekaikkea onnistutte oppimaan- suomea, koska se ei todellakaan ole mikààn helppo kieli opiskella. Oma miehenikààn ei puhu suomea muutamia hajanaisia sanoja lukuunottamatta, tyyliin; leppàkerttu ja joulupukki.  Roll Eyes
Täysjäsen

pohjoismainen susi

« Risposta #12 inserita:: Ottobre 24, 2006, 13:53:47 »

hei!!! Smiley
mun nimi on Laura, olen italialainen ja olen 15 vuotias. Mä asun Savonassa ja asun äitini ja isäni kanssa. Mulla on kolme kissaa (Igor, Vanessa ja Bijou, että ranskaksi se on 'jalokivi' Grin) ja mulla ei ole veljiä tai sisaria.
Minä puhun italiaa, ranskaa, saksaa, englantia ja vähän suomea. Haluaisin, kun lopetan koulun, elää Suomessa. Tongue
Pimeässä metsässä voit kuulla lauluni
CORPSETUMOR
Täysjäsen

GEheime STAats polizei

« Risposta #13 inserita:: Ottobre 25, 2006, 12:41:44 »

wow se on ihanaa,mutta saanko kysyä sinulta asian? kuinka kauan opiskelet sitä ja miten olet tehnyt esimerkiksi,internet:lla,kirjoilla,vai mitä,saanko lisätä sinun msnosoitteesi minulle niin voimme jutella joskus,no niin tee minulle tietää moi moi
Asta
Tulokas
*

« Risposta #14 inserita:: Novembre 26, 2006, 15:41:50 »

Hei kaikille!

Löysin tänne ja päätin rekisteröityä. Olen suomalainen, 18-vuotias tyttö ja nimeni on Asta. Asun lähellä Kotkaa, Etelä-Suomessa. Tykkään opiskella kieliä, ja tällä hetkellä puhun kahdeksaa kieltä. Lähimpänä sydäntäni ovat ehdottomasti espanja ja italia, ja ehkä joskus tulevaisuudessa olen jomman kumman kielen kääntäjä Smiley

Jos joku tahtoo jutella (juttelen ihan mielelläni suomea opiskeleville italialaisille italiaksi tai suomeksi) niin saa lisätä msn, asta@roimola.com Smiley
  Stampa  

Vai a: