Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in D:\Inetpub\webs\finlandesenet\public\forum\Sources\Load.php(225) : runtime-created function on line 3

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in D:\Inetpub\webs\finlandesenet\public\forum\Sources\Load.php(225) : runtime-created function on line 3
Ciao a tutti- Moikka kaikille
Forum di finlandese.net
Ottobre 26, 2025, 02:18:59 *
Benvenuto! Accedi o registrati.
Hai dimenticato l'e-mail di attivazione?

Accesso con nome utente, password e durata della sessione
Notizia: Attenzione! Gli utenti registrati devono provvedere ad attivare il loro account per poter partecipare attivamente al forum. In mancanza di attivazione l'amministratore si riserva il diritto di cancellare l'utente registrato ma con account non attivato.

Forum   Aiuto Ricerca Agenda Accedi Registrati  
Pagine: [1]   Vai giù
  Stampa  
Autore Discussione: Ciao a tutti- Moikka kaikille  (Letto 2676 volte)
Polestar
Tulokas
*

« inserita:: Febbraio 28, 2013, 17:52:22 »

Olen uusi täällä sivuilla.
Sono nuovo qui sulle pagine?  Roll Eyes

Olen 33-vuotias nainen Suomesta.

Hyvin innostunut ja kiinnostunut Italiasta. En ole vielä koskaan käynyt siellä.
Säästän kovasti, että pääsisin lomalle sinne.
Se etenkin maa kiehtoo, ja tarkemmin enne uneni kautta Emilia-Romagna alue. En tiedä miksi? Aika näyttää!
Myös tietenkin kiinnostus Italian kielestä.
Jota en vielä osaa oikeastaan yhtään.

Ajattelin tämän sivuston kautta, kokeilla.
Voisiko tämä olla hyvä oppi ympäristö?
Voisiko täältä löytyä joku Italialainen joka osaa sen verran Suomea, että voin keskustella hänen kanssaan. Vaikka en itse osaa vielä Italiaa?

Vale sempre la pena di provare! Quale destino porterà?
Yst.Terv. Miia
Seniori

« Risposta #1 inserita:: Marzo 04, 2013, 21:19:32 »

No hei Miia ja tervetuloa forumiin!

Mikä sua kiinnostaa eniten Italiassa? Musta tuntuu, että on vähän outoa, että täällä on Suomesta kiinnostuneita italialaisia ja Italiasta kiinnostuneita suomalaisia Cheesy. Italiassa sanotaan, että naapurin ruoho on aina vihreämpää!

t. Roberto
Tulokas
*

« Risposta #2 inserita:: Marzo 05, 2013, 20:05:23 »

Aivan, toisaalta ihanaa, että tälläinen foorumi löytyy.

Olen ihmetellyt itsekkin, että mikä Italiassa oikein vetää puoleensa.
Olen monia vuosia aina pitänyt kuullessani jostain Italialaista musiikkia, mitä milloinkin.
Italialaiset viinit on monesti jotenkin makuuni ja aaah, "slurps" ruoka/reseptit italialaiseen tyyliin.

Nyt Italia todella mielessä kokoajan. En ole uskonut enneuniin tms. mutta olen nähnyt monta kertaa unta, että olen jossain Pohjois-Italiassa ja siellä on jotain tärkeää??

Vai onko Italia vain joku kohtalon juttu ja aihe elämässäni, onko sillä joku tarkoitus, että se kiinnostaa?

Entäs sitten Italialainen itse, siksi juuri tänne sivuille myös kirjoitan, olisi kiva "jutella" ja tutustua itse Italialaiseen ihmiseen.
Toki ihmisiä on erilaisia joka maassa, mutta kai kulttuurikin vaikuttaa siihen minkälainen ihminen on.
Monesti Suomessa ihmiset paljon "hiljaisempia, vähä sanaisia ja viileämpiä" kuin etelämmässä.

Olen lukenut ja tutkistellut kaikkea
Emilia-Romagna alueesta ja viehetys vain lisääntynyt!
No sitten vaaleana Suomalais naisena voi olla myös, että vastakohdat viehettää?  Wink
Seniori

« Risposta #3 inserita:: Marzo 05, 2013, 21:19:48 »

Stereotyypit stereotyypit Cheesy. Aina suomalaisnaiset on sitä mieltä, että mun täytyy olla puhelias, kaikkien kaveri ja hyvännäköinen sen takia, kun olen syntynyt Italiassa. Mutta en ole sellaisena ihmisenä yhtään (paitsi osaan jutella ilman kaljaa juomista Wink).

Mielestäni sun täytyisi vaan käydä Italiassa tsekkaamassa onko niin kuin on unessäsi, ilman elämystä ei voi tietää millainen ko. paikka ja ihmiset siellä on. Voisin veikata, että me ollaan samaa mieltä paikasta mutta eri mieltä ihmisistä Wink.

No, mun täytyy sanoa, että olen viihtynyt hyvin täällä Suomessa. Musta tuntuu, että olen nyt kotona. Ja kun menen Italiaan heti kun olen saapunut Malpensan lentokentälle haluan tulla takaisin. Mutta ruokasta ollaan sitä mieltä!
Seniori

kunnioittamaan luontoa

« Risposta #4 inserita:: Marzo 25, 2013, 21:23:01 »

Tervetuloa...benvenuta!
 Smiley
Freedom is everything and we are free...
Pagine: [1]   Vai su
  Stampa  

Vai a: